Social Icons

twitterfacebook

Τρίτη 2 Ιουλίου 2013

YFSF- τα απόνερα

Τέλος λοιπόν και με το "Your face sounds familiar". Δεν μπήκαμε στη διαδικασία να σχολιάσουμε (όσο και να μας έτρωγε) όσο ήταν στον αέρα. Ερχόμαστε τώρα για την ανασκόπηση του μόνου show που απέμεινε στην TV.


Η ...καλή μέρα από το πρωί φαίνεται και έγινε αμέσως φανερό ότι ο ΑΝΤ1 δεν διέθετε δεκάρα τσακιστή στην παραγωγή. Και όπως αποδείχτηκε και στην πορεία, το ξέγραψε νωρίς νωρίς κιόλας. Δεν είχε το promotion άλλων εποχών και εκπομπών, δεν το υπερασπίστηκε, όπως άλλα projects και είχαμε την αίσθηση ότι απλά υπήρχε στο πρόγραμμα του σταθμού κι ένα show (λέμε τώρα). Εντάξει είπαμε κρίση και τα λοιπά, αλλά ο ΑΝΤ1 φάνηκε να έχει παρατήσει τα όπλα από πολύ νωρίς. Δηλαδή το αλήστου μνήμης "Dancing on Ice" ήταν καλύτερο; Μια μπαλαφάρα και μισή ήταν. Όμως είχε περισσότερη προβολή από το YFSF. Πιο αναλυτικά...


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΚΡΙΤΕΣ

Μια ευχάριστη έκπληξη, για τους μη γνωρίζοντες, ή επιτέλους γάμος για τους παρεικούντες στην Ιερουσαλήμ. Η Μαρία Μπεκατώρου, χρόνιος στόχος του Ομίλου, ανέλαβε την παρουσίαση και ομολογουμένως έδωσε πνοή σε ένα αναιμικό show. Έβγαλε γέλιο, ήταν άμεση, όσο της το επέτρεπε ο ρόλος της και γενικά ήταν ένα από τα συν της εκπομπής. Μπορεί, στον τελικό, να ντύθηκε κουτί τούρτας παγωτό (έλεος οι ενδυματολόγοι), αλλά η παρουσία της και με δεδομένη την πρόσφατη προσωπική της περιπέτεια, ήταν αξιολογότατη.

Η κριτική επιτροπή ήταν ατυχής. Η Μπέσυ Μάλφα ήταν η μόνη που ήξερε τι έλεγε και τι της γίνεται. Μπορεί στο τέλος να ήταν λίγο πιο PRιτζού από τι έπρεπε, αλλά ήταν η μόνη κριτής που είχε άποψη και γνώση. Μέγιστη απογοήτευση η Κατερίνα Γκαγκάκη. Τι απέγινε η φοβερή τύπισσα του X-Factor; Όχι κι έτσι πια. Όταν άνοιγε το στόμα της να μιλήσει, έπαιρνε ένα ονειροπόλο βλέμμα και έβλεπε  παντού την τελειότητα. Άσε που δεν έβγαζες νόημα απ'αυτά που έλεγε, σε σημείο να νομίζεις ότι ή έβλεπε video απ'το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι, ή ότι ερχόταν απ'το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι.
Καλά ο Ρήγας έκανε απολύτως φανερό ότι βααααριόταν ασύστολα. Ήταν σαν να τον είχε καταδικάσει σε καταναγκαστικά έργα ο σταθμός και τον τιμωρούσε για την φλόπα του "Αμαρτήματος της Μητρός μου". Ο Γεράσιμος Γεννατάς είχε σίγουρα σπόνσορα την ΑΙΜ ή κάτι τέτοιο, γιατί βαρεθήκαμε να τον βλέπουμε με ανοιχτό στόμα. Και να έλεγε και τίποτα που να έβγαζε νόημα, πάει στο καλό. Κι αυτός έβλεπε μαργαρίτες (τα λουλούδια) και πουλάκια και ήταν πολύ ευτυχισμένος...γενικά. Οι κριτικές τους ήταν για τα θηρία και οι βαθμολογίες τους το ίδιο. Στην πορεία αποδείχτηκε ότι το κοινό επιβράβευε με πιο σωστά κριτήρια απ'ότι οι κριτές (βλέπε Κρυσταλία).
Η γνώμη μας είναι ότι για να δημιουργήσεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, μπορείς να βάλεις σε ένα τέτοιο show είτε εριστικούς κριτές, για να έχεις τζέρτζελο, είτε κάποιους με μεγάλο βεληνεκές και εκτόπισμα, για να έχουν βαρύτητα τα λόγια τους και να δημιουργήσουν και "κόντρες" με τους συμμετέχοντες. Αυτό θα έδινε και μια διαφορετική γεύση και δεν θα περίμενες πότε θα πάρει μια αστεία ή παράταιρη περσόνα κάποιος διαγωνιζόμενος για να βγάλει γέλιο.


ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Τελικά το show έγινε για να μάθει το ευρύ κοινό το ταλέντο του κύριου Αλευρά. Παρασάγγας ο καλύτερος, μαζί με τον Κρατερό Κατσούλη, είχαν πολύ κέφι και έβαζαν κομμάτια τους σε κάθε μεταμόρφωση που έκαναν. Οι ατμομηχανές του show, με ελάχιστες αδύναμες στιγμές και πολύ fan base, δίκαια βρέθηκαν στις δύο πρώτες θέσεις. Ο κόσμος τους αγκάλιασε και τους ξεχώρισε, με το δίκιο του. Εκπλήξεις η Κρυσταλία, που ακομπλεξάριστα, μιμήθηκε μεγάλες φωνές (Αλεξίου, Γαλάνη κτλ) και ο Νίκος Γκάνος. Και δεν συμμεριζόμαστε τις κακίες ότι σαν Σερτάπ ήταν φοβερός. Έσκισε και σαν Ζωζώ...Ο Μαρτάκης κάθε φορά μεταμφιεζόταν σε Μαρτάκη με περούκα, η Άντα (περαστικά) ήταν πολύ καλή ή πολύ κακή, ποτέ κάτι ενδιάμεσο, η Σύλβια προσπάθησε αλλά δεν έχει πλάκα να βλέπεις μια καρτουνίστικη περσόνα να έχει sexy μεταμφιέσεις. Ο Καζάκος μας απέδειξε για μια ακόμα φορά την αταλαντοσύνη του και η Απέργη μας έβγαζε αυτό το bitch feeling συνεχώς. Τέλος η Μαντώ εκπληκτική σαν φωνή, φάνηκε να το χαίρεται περισσότερο απ'όλους, αλλά θα διαφωνήσουμε με την επιλογή της στον τελικό (όπως και με του Κατσούλη), γιατί έχασε πολύ σε φρεσκάδα και μας έμοιαζε με την Τσίλα και όχι με την Whitney.
Καλύτερες στιγμές:

  • Αλευράς ως Cameo, Iztar Cohen, Πόλυ Πάνου
  • Κατσούλης ως Ρίτα, Psy, Ρακιντζής
  • Μαντώ ως Anastasia, Stevie Wonder
  • Κρυσταλία ως Αλεξίου, Γαλάνη (έμοιαζε βέβαια με την Γιαγιά του Τουίτυ), Στανίση
  • Γκάνος ως Σερτάπ, Prince
  • Μαρτάκης ως Κατσαμπάκι
  • Καζάκος ως....(βάλτε ότι θέλετε, εμείς ακόμα ψάχνουμε)
  • Απέργη ως Amy WhineHouse, Nina Simone
  • Λιβιτσάνου ως Verka Sedutchka, Portieshead
  • Σύλβια ως Πανταζής


ΤΟ SHOW

Το συγκεκριμένο concept είναι ενδιαφέρον μέχρι ενός σημείου. Η παραγωγή του το έθαψε. Σκηνικά φτωχού συγγενή, χορευτικά για αρκούδες, χορευτές από τα αζήτητα της Πλατείας Αττικής, έλλειψη  συντονισμού γενικά. Τελικά, αν δεν μπορείς να υποστηρίξεις ένα προϊόν σου, μην το βγάζεις. Ο ΑΝΤ1 δεν μπορούσε, δεν ήθελε, δεν επέμεινε. Και το άφησε στην τύχη του...

Ακόμα και στο δυνατό χαρτί του Ομίλου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αποδοχή και διείσδυση του show ήταν αναιμική. Δεν ξέρουμε αν θα υπάρξει και συνέχεια. Μπορεί κάποια στιγμή...Αλλά το αποτέλεσμα θα'ναι το ίδιο, αν δεν γίνει μια πιο σοβαρή προσπάθεια και φυσικά εννοούμε...να πέσει ψιλικό οξύ. Αλλά τι ψάχνεις; Αν έχεις τον Σουλεϊμάν και τη Φατμαγκιούλ....Άντε καληνύχτα κορίτσια....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου