Social Icons

twitterfacebook

Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Χάρης Ρώμας: «Έφτασα στο όριο να μην έχω να φάω»

Χάρης Ρώμας: «Έφτασα στο όριο να μην έχω να φάω»Ο Χάρης Ρώμας μίλησε για την περίοδο που έζησε δύσκολα οικονομικά.   «Μεγάλωσα και σπούδασα σε ακριβά σχολεία. Ήμουν παιδί μεγαλοαστών γονέων, όμως κάποια στιγμή βιώσαμε μια οικονομική καταστροφή. Βεβαίως έμεινε ένα μέρος της περιουσίας τους. Όταν αποφάσισα, όμως, ότι θα γίνω ηθοποιός, ήμουν φοιτητής ιατρικής. Οι γονείς μου ήθελαν να γίνω γιατρός οπωσδήποτε. Μ' άφησαν μόνο και μου έκλεισαν την πόρτα. Βρέθηκα σε πολύ δυσχερή θέση. Κράτησε πέντε χρόνια μέχρι να γίνω γνωστός. Έζησα πάρα πολύ μετρημένα έως και φτωχά, αλλά ασκήθηκα» είπε χαρακτηριστικά στο entertv. Και τόνισε: «Ήταν μάθημα ζωής». Έφτασε στο όριο του «Δεν έχω να φάω»; Ο ίδιος απαντά: «Ναι. Έφτασα σ' αυτό το όριο. Είχα μια αβάντα βέβαια. Ήξερα ότι αν έκανα μεταστροφή και χτυπούσα την πόρτα στους γονείς, θα είχα να φάω. Δεν το έκανα λόγω αξιοπρέπειας και πείσματος. Έφτασα στο όριο να μην έχω να φάω. Θυμάμαι έτρωγα για τέσσερις ημέρες ρύζι. Πάλευα με όλους τους τρόπους να επιβιώσω και τα κατάφερα».
Gossiptv.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου