Social Icons

twitterfacebook

Τρίτη, 13 Νοεμβρίου 2012

Πέντε δωρεάν εργαλεία για κάθε επιχείρηση


Πέντε δωρεάν εργαλεία που μπορούν τονώσουν κάθε επιχείρηση
Οι ιδιοκτήτες μικρομεσαίων επιχειρήσεων ανέκαθεν αναζητούν εργαλεία τα οποία όχι μόνο θα διευκολύνουν τη δουλειά τους, αλλά ταυτόχρονα θα ελαχιστοποιήσουν τα πάγια έξοδα της επιχείρησης τους.
Πέντε δωρεάν εργαλεία για κάθε επιχείρησηΕίναι αλήθεια πώς τίποτα δεν είναι δωρεάν. Αυτό τουλάχιστον ίσχυε μέχρι πρότινος, καθώς η κυκλοφορία δωρεάν software και ποικίλων άλλων online εφαρμογών, άλλαξε τα δεδομένα όσον αφορά την έναρξη και λειτουργία μιας σύγχρονης επιχείρησης. Τα εργαλεία αυτά καλύπτουν μια τεράστια ποικιλία θεμάτων, από την κατασκευή μίας ιστοσελίδας και την επικονωνία με τους συνεργάτες, μέχρι την αποπληρωμή των λογαριασμών.
Παρουσιάζονται τα πέντε πιο αξιόπιστα και χρήσιμα προγράμματα και εφαρμογές:
- Google Docs & Apps: Είναι ίσως το πιο χρήσιμο εργαλείο της σύγχρονης ψηφιακής εποχής. Το Google Apps δίνει πρόσβαση σε web-based e-mail εμπλουτισμένο με ημερολόγιο και διαφόρων τύπων έγγραφα, ενώ το ανανεωμένο Google Drive, ένα cloud-based σύστημα, επιτρέπει τη δημιουργία, το διαμοιρασμό και τη συνεργασία πάνω σε αρχεία με τα υπόλοιπα μέλη μίας εταιρίας. Υποστηρίζεται από ποικίλες κινητές συσκευές συμπεριλαμβανομένων των iPad, iPhone και Android κινητά και tablets. Το κόστος του είναι δωρεάν για μέχρι 10 χρήστες και 5 GB αποθηκευτικό χώρο.
- FreeConferenceCall.com: Χρησιμοποιείται για τη διεξαγωγή και αποθήκευση κλήσεων συνδιάσκεψης ή σεμιναρίων. δίνει τη δυνατότητα εύκολης επικοινωνίας και διευθέτησης οποιουδήποτε ζητήματος με τους πελάτες, τους συνεργάτες ή άλλους επιχειρηματικούς εταίρους. Το καλύτερο όμως είναι ότι επιτρέπει την ηχογράφηση, αποθήκευση και αναπαραγωγή οποπιουδήποτε υλικού χρειασθεί. Παρόμοιες ιδιότητες έχει και το Tape-A-Talk.
- Any Meeting: Μπορείτε πολύ εύκολα να κάνετε ένα meeting ή μια παρουσίαση σε απομακρυσμένα ακροατήρια, ακόμη και να διεξάγετε σεμινάρια, καθώς το δωρεάν αυτό εργαλείο απαιτεί την εγγραφή ενός μόνο ατόμου. Στη συνέχεια ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να προσκαλέσει σε συνομιλία μέχρι και 6 άτομα, ενώ η εφαρμογή υποστηρίζει streaming έως και 200 άτομα συνολικά.
- FreshBooks:  Η εφαρμογή αυτή επιτρέπει την ελαχιστοποίηση του άγχους γύρω από τα λογιστικά ζητήματα. Αυτή η web-based υπηρεσία επιτρέπει στους χρήστες της να εξοικονομήσουν χρόνο από την προετοιμασία των εργασιών τους και να στείλουν διάφορα τιμολόγια και λογιστικά έγγραφα. Το εκπληκτικό είναι ότι δίνει τη δυνατότητα αποδοχής σε πληρωμές μέσω πιστωτικής κάρτας, PayPal ή μια σειρά άλλων online διατραπεζικών τρόπων και μέσων πληρωμής. Έτσι μπορούν να ελεγχθούν τα οικονομικά μίας επιχείρησης όπως πωλήσεις, έξοδα κλπ. Το iPhone app της υπηρεσίας επιτρέπει επίσης snap φωτογραφίες των αποδείξεων, προκειμένου να δημιουργηθούν αυτόματα τα τιμολόγια των πελατών. Η υπηρεσία είναι δωρεάν έως και τρεις πελάτες.
- Tumblr ή WordPress: Αναμφισβήτητα δύο από τις πιο ισχυρές και δυναμικές πλατφόρμες blogging που κυκλοφορούν παγκοσμίως. Βασικό κομμάτι κάθε επιχείρησης είναι η διαφήμιση και επικοινωνία. Με τις περισσότερες εταιρίες να “τρέχουν” κάποιο blog το σίγουρο είναι ότι θα χρειασθεί ένα μέσο προβολής και προώθησης του προϊόντος ή της υπηρεσίες μίας επιχείρησης. Εναλλακτική λύση αποτελεί η συνεργασία με κάποιο ήδη υφιστάμενο blog ή άλλο ισχυρό μέσο επικοινωνίας.
Ένας νέος κόσμος διαχείρισης και επικοινωνίας βρίσκεται μπροστά σε κάθε επιχειρηματία. Το μόνο που μένει, λοιπόν, είναι να αδράξει την ευκαιρία να τον εξερευνήσει.
Πηγή: iguru.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου