Social Icons

twitterfacebook

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

We love her! Η Freja Beha Erichsen είναι το νέο πρόσωπο της Maybelline New York!



Το όνομά της είναι Freja Beha Erichsen. Και μπορεί σαν όνομα να μην σου λέει τίποτα (αν είσαι πολύ διαβασμένη, το παίρνω πίσω) αλλά το πρόσωπό της, ναι! Είναι το κορίτσι του Zara το οποίο μόλις υπέγραψε και με την Maybelline New York. Κι αν μου επιτρέπεται να έχω γνώμη, είναι το πιο... Maybelline πρόσωπο που είχε ποτέ η εταιρία. Φρέσκια και αβίαστα όμορφη. Τι εννοώ; Τσέκαρε παρακάτω!



Nice! Μια τριλογία που μπορεί και να σου τσακίσει την ψυχολογία βλέποντας πόσο όμορφη μπορεί να είναι κάποια που δεν προσπαθεί και τόσο. Με μια λέξη: ευλογία! 

Και φυσικά το καλύτερο part αυτής της είδησης είναι ότι η Freja αποκαλύπτει τα μυστικά ομορφιάς της, ποια προϊόντα Maybelline New York χρησιμοποιεί και ποιο είναι το jacket που φοράει παραπάνω (μπαίνω σε ξένα χωράφια- aka fashion- αλλά είναι ένα info που θα σου αρέσει!). 

Η Freja και τα μυστικά ομορφιάς της

- Πώς προσδιορίζεις την ομορφιά; Τι κάνει μια γυναίκα όμορφη;
Είναι δύσκολο να το προσδιορίσεις. Μπορείς, όμως, να το καταλάβεις από μια απλή ματιά, ή μπορεί να είναι μια βαθύτερη ομορφιά. Όταν μια γυναίκα για παράδειγμα σου ανοίγεται και σου λέει κάτι πολύ προσωπικό!

- Έμαθες μυστικά ομορφιάς ή tricks από την μητέρα σου; 
Η μαμά μου μου έμαθε την ομορφιά που σου προσφέρει μια ισορροπημένη διατροφή. Με μεγάλωσε μαθαίνοντάς μου να τρώω πολλά βιολογικά φρούτα και λαχανικά. 

Η Freja και η Maybelline New York
- Πώς είναι να είσαι πρόσωπο της Maybelline New York; Είμαι πολύ ευγνώμων που μου δόθηκε αυτή η ευκαιρία να δουλέψω με την πολύ ταλαντούχα ομάδα της Maybelline New York. 

- Ποιο είναι το πρώτο προϊόν Maybelline New York που χρησιμοποίησες ποτέ;"Συστηθήκαμε" με την Maybelline New York με την μάσκαρα Volum’ Express The Falsies. Είχε άμεσο και τέλειο αποτέλεσμα!

- Έχεις κάποιο αγαπημένο προϊόν από την Maybelline New York;Μαζί με την μάσκαρα, το eyeliner Eye Studio Master Drama είναι από τα αγαπημένα μουπροϊόντα

Το στιλ της Feja 

- Ποιο είναι το αγαπημένο κομμάτι της ντουλάπας σου αυτή την στιγμή; 
Το δερμάτινο jacket μου Balenciaga. Το έχω πολλά χρόνια και μου αρέσει όπως έχει γίνει από την χρήση!

http://www.tlife.gr/Article/BEAUTY-BEAUTYNEWS/0-16-36853.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου