Social Icons

twitterfacebook

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Μίνα Ορφανού: «Προστάτευσα την Μενεγάκη»


Μίνα Ορφανού: «Προστάτευσα την Μενεγάκη»Ακριβώς ένα χρόνο πριν, η Μίνα Ορφανού μπορούσε να περπατά στην Αθήνα, να ψωνίζει, να προσπερνά κόσμο και να μένει όσο απαρατήρητη ήθελε –που κάτι μου λέει ότι μάλλον δεν θέλει και πολλά βλέμματα πάνω της. Σήμερα όσο και αν ή ίδια δεν το παραδέχεται, η ζωή της είναι διαφορετική. Δεν είναι γνωστή μόνο στον μικρόκοσμο που ασχολείται με το σινεμά, αλλά η τηλεόραση την έβαλε σε όλα τα ελληνικά σπίτια και έστρεψε την προσοχή πάνω της.

Έχω την εντύπωση ότι η Μίνα έχει χτίσει γύρω της ένα τείχος προστασίας που δεν αφήνει κανέναν και τίποτε να την αγγίξει. Έχει τον απόλυτο έλεγχο για το τι θα πει και τι θα αποφύγει και κάθε φορά ξέρουμε και κάτι περισσότερο για εκείνη...

Φέτος είδες την ζωή σου να αλλάζει δραματικά;
Όχι. Σε ότι αφορά τη δουλειά είναι τα ίδια. Τώρα το να σου πει κανείς συγχαρητήρια στο δρόμο δεν είναι και επιβεβαίωση. Δεν αλλάζει κάτι στην ζωή σου, δεν κέρδισες το "τζόκερ".

Ποια είναι ας πούμε τα καλά της δημοσιότητας;
Δεν έχει για μένα καλά και κακά. Όσοι θέλουν να σου μιλήσουν θα σου μιλήσουν και όσοι δεν θέλουν θα σε αγνοήσουν. Άντε τώρα εσύ να καταλάβεις την ψυχολογία του κόσμου.

Η δημοσιότητα σου έκανε καλό στις κατακτήσεις σου;
Έτερον, εκάτερον. Τουλάχιστον σε μένα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, δεν το έχω καταλάβει.

Θέλεις να σε φλερτάρουν ή προτιμάς να φλερτάρεις εσύ;
Δεν μου αρέσει καθόλου να φλερτάρω εγώ. Μην με ρωτάς γιατί, έτσι ο χαρακτήρας μου. Άλλωστε αν είχα αρχίσει να φλερτάρω εγώ θα το είχατε μάθει.

Τελικά τι θα γίνει με τους βασιλιάδες; Θα πας στη γυρίσματα, είτε πληρωθείς είτε όχι;
Μάλλον ναι, δεν μας έχουν ειδοποιήσει ακόμη και είναι λίγο περίεργη φάση.

Συνεχίζεις να ζεις από τα έτοιμα χρήματα;
Όχι δουλεύω, έχω τους πίνακές, τη δουλειά μου.

Αν σε ρωτήσουν τι δουλειά κάνεις, τι θα απαντήσεις;
Αυτή που κάνω. Εικαστικά και ηθοποιός. Τι να απαντήσω; Νεκροθάφτης;

Έβλεπες τη σειρά στην τηλεόραση τακτικά ή όποτε τύχαινε;
Επειδή φέτος είχα πολύ ελεύθερο χρόνο την έβλεπα τακτικά.

Τι βλέπεις στην τηλεόραση με μανία. Υπάρχει κάτι;
Ναι πολλά ντοκιμαντέρ και ότι μας δείχνουν στην τηλεόραση, τα τούρκικα σίριαλ.

Βλέπεις τα τούρκικα σίριαλ;
Εννοείται. Εγώ δεν είμαι εθνικίστρια, σε βαθμό ρατσισμού, να μην δέχομαι να βλέπω σίριαλ από άλλο κράτος εκτός από τα ελληνικά. Αφού οι ηθοποιοί παίζουν καταπληκτικά, έχουν ταλέντο και κολλάς με το που το βλέπεις. Κάνε ένα γκάλοπ και θα δεις, ότι όλη η Ελλάδα τα βλέπει.

Σπάνια περίπτωση ηθοποιός να παραδέχεται ότι βλέπει τουρκικά σίριαλ;
Ας μην το συζητήσουμε αυτό. Και στην Τουρκία να πας, ελληνικά έργα βλέπουν και το ίδιο θα σου πουν και εκεί. Πάντα υπάρχει υπερβολή σε όλα λέγονται και ακούμε.

Πώς θέλεις να είσαι στα 60 σου;
Όταν θα φτάσω στα 60 θα σου απαντήσω. Έχω δει 60άρες και έχω πει ότι, αν φτάσω και εγώ να είμαι έτσι, θα είναι θεού θέλημα. Η μούρη μου δεν ξέρω πώς θα είναι; Κάθε μέρα τρώμε τόσα χαστούκια, που μέχρι να φτάσουμε στα 60, θα έχει γίνει η μούρη μας στραπατσάδα.

Είδα ότι στη Μενεγάκη ήσουν λίγο μαζεμένη. Είχες άγχος;
Σε κάθε εκπομπή διαχειρίζομαι τον εαυτό μου διαφορετικά. Αγχωμένη δεν ήμουν γιατί είδα τη Μενεγάκη, αλλά καμία φορά οι ερωτήσεις σε φέρουν σε δύσκολη θέση. Σε μεταμεσονύχτια εκπομπή δεν θα είχα πρόβλημα να πω οτιδήποτε, αλλά το πρωί είναι πρόβλημα.

Αισθάνθηκες ότι η Ελένη με τις ερωτήσεις της, σε έφερε σε δύσκολη θέση;
Όχι δεν με έφερε σε δύσκολη θέση, αλλά ούτε και εγώ την έφερα. Επειδή ήταν μεσημεριανή εκπομπή δεν μπορούσα να της απαντήσω π.χ. για ποιο λόγο με διάλεξε ο Κούτρας για την ταινία Στρέλλα.

Γιατί δεν μπορούσες;
Τι να πω; Ότι με διάλεξε, επειδή ήθελε κάποια που να παίξει την transsexual; Δεν μπορώ να πω την λέξη transsexual στην τηλεόραση στις 2 το μεσημέρι. Απαγορεύεται. Θα έτρωγε τεράστιο πρόστιμο από το ΕΣΡ, προσπάθησα να την προστατεύσω.

Πιστεύεις ότι θα σταματήσουν ποτέ να σε ρωτούν για την αλλαγή φύλου ή έχεις συμβιβαστεί με την ιδέα ότι είναι μέρος της ζωής σου;
Είναι επιλογή μου και με μια ερώτηση, ούτε θα σηκωθώ να φύγω, ούτε θα δημιουργήσω πρόβλημα. Εξάλλου, όποτε κάνω μια συνέντευξη, δεν την κάνω γιατί βγήκα με τον γκόμενο βόλτα στην παραλία. Την κάνω για να προωθήσω τη δουλεία μου και με την ευκαιρία να σου πω ότι από τον Οκτώβρη θα βρίσκομαι στο θέατρο Άνεση με το έργο "H φτωχούλα του θεού" σε σκηνοθεσία της Ελένης Γκασούκα.

Σε ενοχλεί, έστω και λίγο, να σε ρωτάνε για τις επιλογές σου;
Όχι ειλικρινά, δεν με ενοχλεί. Όταν με ρωτάνε, το πετάνε έτσι, με διακριτικό τρόπο, αλλά στο κάτω κάτω, διαφορετικοί δεν είμαστε όλοι; Δεν έχει ο καθένας μας και άλλο αποτύπωμα; Έτσι και εγώ. Είμαι διαφορετική, αλλά δεν αισθάνομαι ξεχωριστή.

Είχες δηλώσει ότι πιστεύεις στο Δωδεκάθεο; Σοβαρά τώρα;
Ναι είναι αλήθεια. Άμα βαρεθώ, θα αλλάξω θρησκεία, γιατί βαριέμαι πολύ εύκολα. Θέλω να πιστεύω αυτό που γουστάρω. Είμαι αυτάρκης και μοναδική προσωπικότητα και ό,τι θέλω κάνω. Αν αύριο γουστάρω να ντυθώ και να περπατάω στο δρόμο σαν μουσουλμάνα, θα το κάνω. Τι θα μου πούνε; Ότι ήρθαν νωρίτερα οι απόκριες; Ας το πούνε.
Δεν κολλάω σε κανέναν και σε τίποτε. Τη δέχομαι τη συμβουλή που θα μου δώσεις, την επεξεργάζεται το κομπιούτερ-μυαλό μου και αν δεν μου αρέσει την απορρίπτω και είναι κάτι αξιόλογο, θα το δεχτώ με χαρά.

Θα γινόσουν ξανθιά;
Αχ, τι να πω; Και αυτή η αλλαγή που έχω κάνει μου τη δίνει.

Ποια αλλαγή;
Τα μαλλιά μου τώρα είναι καστανά, λόγω του σίριαλ και δεν μου αρέσουν καθόλου. Τα δικά μου είναι κατάμαυρα. Μαύρο κοράκι. Μ΄ αρέσει πολύ το μαύρο χρώμα, ενώ τα ξανθά μαλλιά δεν είναι για το πρόσωπό μου. Αυτά θέλουν γλυκά και λεπτεπίλεπτα χαρακτηριστικά προσώπου και τα δικά μου είναι έντονα.

Που θα πας διακοπές;
Πήγα ήδη Μύκονο, Κάλυμνο, Κω και Λουτράκι και θα ξαναφύγω. Κάθε χρόνο κάνω πολλές διακοπές. Γιατί δουλεύω τόσα χρόνια, για να κάθομαι σπίτι μου; Έχω και φίλες που με αγαπάνε και είμαι πάντα φιλοξενούμενη.

Λόγω κρίσης είναι καλό να είσαι φιλοξενούμενη.
Δεν χρειάζεται η κρίση και από πριν πήγαινα. Απλά η κρίση με βοήθησε να μην κάνω σπατάλες.

Μου φαίνεσαι πολύ λογική, από εκείνες που δεν παρασύρονται εύκολα;
Σέβομαι τα λεφτά για να με σεβαστούν και αυτά.

Δεν έχεις κάποια εμμονή, κάποια αδυναμία σε ρούχα ή κάτι άλλο;
Καλέ έχω και ακριβά ρούχα, αλλά επειδή έχω κομπόδεμα δεν σημαίνει ότι θα το σπαταλήσω όλο.

Τελευταία φορά που ήσουν εκτός Ελλάδας ποτέ ήταν και γιατί;
Όταν ήμουν στο Βερολίνο για την ταινία, από τότε δεν ξανάφυγα εκτός Ελλάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου