Social Icons

twitterfacebook

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2012

H Keira Knightley φωτογραφίζεται topless!


Η Κeira Knightley σε μια από τις πιο αποκαλυπτικές φωτογραφήσεις της...

Η διάσημη ηθοποιός φωτογραφήθηκε για το περιοδικό Allure και το τεύχος Δεκεμβρίου έχοντας... πολύ αποκαλυπτικές διαθέσεις! 

Μέσα σ' όλα μίλησε για το σώμα της και τις φήμες για ανορεξία, την δουλειά της αλλά και τον φεμινισμό. 

Ποια είναι η γνώμη της για τον φεμινισμό; “Είμαι φεμινίστρια αλλά αυτή τη στιγμή αντικειμενοποιώ τον εαυτό μου. Όποτε μάλλον είμαι σε πλήρη αντίθεση με τις φεμινιστικές αρχές” δηλώνει η 27χρονη ηθοποιός. 



Όσον αφορά το σώμα της και τις φήμες για ανορεξία αποκαλύπτει: “Όλο αυτό το θέμα με την ανορεξία με επηρέασε πάρα πολύ. Ήξερα ότι δεν ήμουν ανορεξική, ωστόσο σκεφτόμουν ότι το σώμα μου δεν είναι σωστό, ή το πρόσωπό μου ή ο τρόπος που μιλάω. Μετά από τόση κριτική, σκέφτεσαι μήπως έχουν δίκιο τελικά και σε πιάνει μία τάση προς απομόνωση" ενώ μιλάει και το γυμνό στις ταινίες της: "Ποτέ δεν δείχνω από την μέση και κάτω. Δείχνω μόνο το στήθος μου. Αλλά ποιον νοιάζει; Είναι πολύ μικρό. Πάντοτε επενέβαιναν στο στήθος μου. Για την αφίσα της ταινίας King Arthur, μου είχαν φτιάξει ένα πολύ περίεργο και πεσμένο στήθος. Τότε ήταν που πραγματικά θύμωσα. Και λέω στον εαυτό μου 'από την στιγμή που αλλάζουν το στήθος μου, ας το κάνουν έστω πιο στητό' ”



Τέλος, μιλώντας για την καριέρα της και την ηλικία της αναφέρει: “Είναι δύσκολο να έχεις δουλειά όσο μεγαλώνεις. Αλλά το λέω αυτό τώρα που είμαι 27. Έλα ρώτα με όταν θα είμαι 37”.


Το εξώφυλλο του περιοδικού

http://www.missbloom.gr/celebrities/celebs-now/8543/articles/h-keira-knightley-fotografizetai-topless/article.aspx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου