Social Icons

twitterfacebook

Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Η μάχη της με τη βουλιμία



Για τη μάχη της με τη βουλιμία μιλά για πρώτη φορά η τραγουδίστρια Νικόλ Σέρζινγκερ, πρώην μέλος των Pussycat Dolls.

Στο αφιέρωμα με τίτλο Behind The Music που θα προβληθεί την Κυριακή από αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο, η τραγουδίστρια εξομολογείται για πρώτη φορά πως την περίοδο που η ίδια γνώριζε επιτυχία ως μέλος του συγκροτήματος, υπέφερε από βουλιμία: «Κάθε φορά που έμενα μόνη μου για ένα λεπτό, έκανα κακό στον εαυτό μου. Είχα συνεχώς πληγές ή φουσκάλες στο δέρμα μου και απλά προσπαθούσα να τα κρύψω. Νομίζω όμως ότι τα υπόλοιπα κορίτσια του συγκροτήματος το είχαν καταλάβει».

Στο ίδιο τηλεοπτικό αφιέρωμα, εμφανίζεται μάλιστα η Άσλεϊ Ρόμπερτς, επίσης πρώην μέλος των Pussycat Dolls, να εξηγεί πως όλα τα κορίτσια του γκρουπ ήξεραν τι συνέβαινε στη Νικόλ Σέρζινγκερ: «Όλες το ξέραμε. Βλέπαμε τις πληγές στα δάχτυλά της. Όταν βάζεις τα δάχτυλά σου στο λαιμό σου για να προκαλέσεις εμετό, τα υγρά του στομάχου ανεβαίνουν και προκαλούν πληγές στα δάχτυλά σου».

«Είναι ντροπιαστικό να μιλάω γι’ αυτό» συνεχίζει η Νικόλ. «Δεν το είχα κάνει ποτέ μέχρι σήμερα. Δεν ήθελα ποτέ να “το παίξω” θύμα, ούτε και να μάθει η οικογένειά μου όλα αυτά τα πράγματα, γιατί θα τους πλήγωνε πολύ. Ήταν ο εθισμός μου. Ποτέ δεν έκανα ναρκωτικά, αλλά το να κάνω κακό στον εαυτό μου ήταν ο εθισμός μου. Όταν κατέβαινα από τη σκηνή ήμουν πολύ ανεβασμένη και μετά βρισκόμουν μόνη στο δωμάτιό μου και ένιωθα τόσο μόνη, έτσι έκανα κακό στον εαυτό μου. Αυτό ήταν η εξάρτησή μου. Η βουλιμία λοιπόν ήταν ο δικός μου εθισμός».

«Όταν κοιτούσε στον καθρέφτη, δεν καταλάβαινε ότι το σώμα της είναι τέλειο» λέει στην ίδια εκπομπή η καλύτερή της φίλη. «Νόμιζε ότι έχει χοντρά πόδια και γόνατα και ήθελε να έχει ξανθά μαλλιά, άλλη μύτη και διαφορετικά χείλη…».

ΠΗΓΗ: yupiii.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου