Social Icons

twitterfacebook

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Γκερέιρο: «Να γίνω ο ηγέτης της ΑΕΚ»


Να βοηθήσει την ΑΕΚ να φτάσει ψηλά θέλει ο Ρότζερ Γκερέιρο  οποίος υποστήριξε πως το καλό της ομάδας είναι πάνω από την προσωπική του επιτυχία.
Γκερέιρο: «Να γίνω ο ηγέτης της ΑΕΚ»Στην εκπομπή «Ώρα των πρωταθλητών» μίλησε ο Ρότζερ Γκερέιρο μετά τη μεγάλη του εμφάνιση επί του Πλατανιά. Ο Βραζιλιάνος μέσος τόνισε αρχικά: «Το σημαντικό για εμένα είτε μπαίνω ως βασικός είτε ως αλλαγή είναι να κερδίζει η ΑΕΚ. Το συνηθέστερο πάντως είναι να μπαίνω ως αλλαγή αλλά δεν με πειράζει αν κερδίζει η ομάδα μου».
Για το γεγονός ότι μπαίνει ως αλλαγή: «Κάποιος από τους προπονητές που έχουν περάσει παλαιότερα από την ομάδα μου είχε πει ότι είναι καλύτερα να μπαίνω ως αλλαγή γιατί έτσι βοηθάω περισσότερο την ομάδα. Δεν θα ήθελα πάντως να πω ποιος προπονητής είναι. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να καταφέρω να ξεκινάω βασικός στην ΑΕΚ προκειμένου να βρω ρυθμό».
Για το ότι δεν έχει γίνει ηγέτης της ΑΕΚ: «Όταν πρωτοήρθα  συνέβησαν πολλά πράγματα στην ομάδα. Υπήρξαν φορές που τέθηκα εκτός ομάδας. Εμένα με ένοιαζε πάντα να βοηθάω την ΑΕΚ. Ποτέ δεν είχα στο μυαλό μου τόσα χρόνια που βρίσκομαι στο σύλλογο να γίνω ηγέτης. Ωστόσο έτσι όπως έχουν έρθει τα πράγματα πιστεύω ότι μπορώ να βοηθήσω τους μικρότερους παίκτες με την εμπειρία μου»
Για το αν νιώθει αδικημένος στην ΑΕΚ: «Η αλήθεια είναι ότι όταν ήρθα στην ομάδα υπήρξαν παίκτες με μεγαλύτερα συμβόλαια. Στην συνέχεια ήρθε ένα προπονητής και ουσιαστικά με έθεσε εκτός ομάδας. Αργότερα σταμάτησα να αγωνίζομαι και στην εθνική ομάδα της Πολωνίας, ωστόσο στόχος μου είναι να επιστρέψω».
Για το ενδεχόμενο να αγωνιστεί κόντρα στην Βραζιλία στο Μουντιάλ του 2014: «Θέλω πολύ να αγωνιστώ ξανά με την εθνική ομάδα της Πολωνίας. Θέλω να συμμετάσχω στο Μουντιάλ του 2014 και αν αγωνιστώ κόντρα στην Βραζιλία να πετύχω και ένα γκολ».
Onsports.gr


...και μετά ήρθαν οι μέλισσες...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου