Social Icons

twitterfacebook

Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Karlie Kloss: τι έχει στο νεσεσέρ του ένα supermodel;


Το Grazia Daily τη συνάντησε στα παρασκήνια του New York Fashion Week και τα έμαθε όλα
Karlie Kloss: τι έχει στο νεσεσέρ του ένα supermodel;«Ταξιδεύω πολύ, οπότε φροντίζω να μην παίρνω πολλά πράγματα μαζί. Αλλά αυτό τον κανόνα δεν τον ακολουθώ στο νεσεσέρ μου!» είπε η Karlie Kloss, ένα από τα πιο διάσημα μοντέλα αυτή τη στιγμή- ενώ ετοιμαζόταν για το show της Carolina Herrera.Ποια είναι λοιπόν τα προϊόντα που λατρεύει και έχει πάντα μαζί της;1. Το Mister Light του Givenchy είναι απλά θεϊκό! Είναι πολύ ενυδατικό και το χρησιμοποιώ για να καλύπτω τα πάντα. Κάτω από τα μάτια μου, πάνω στα σπυράκια... Πραμγατικά αυτό το προϊόν μπορεί να καλύψει τα πάντα και κανείς να μην καταλάβει τίποτα! 2. H μάσκαρα DiorShow Exstase είναι εκπληκτική! Τη χρησιμοποιώ συνέχεια. Το βουρτσάκι της είναι πολύ καλό και το προϊόν υπέροχο. Όταν χρησιμοποιείς αυτή τη μάσκαρα δεν χρειάζεσαι καν eyeliner! 3. Αν όμως θελήσω να χρησιμοποιήσω eyeliner, αγαπημένο μου είναι της Lancôme. Έχει τέλειο βουρτσάκι και είναι και αδιάβροχο. Είναι must για το νεσεσέρ μου! 4. Επίσης λατρεύω το κρεμώδες blush της Revlon- είναι πολύ καλό. Προτιμώ αυτή την υφή γιατί μπορώ να την δουλέψω με τα δάχτυλά μου οπότε είναι πολύ πιο εύκολο από το να χρησιμοποιήσω ένα blush σε σκόνη. Το συγκεκριμένο το χρησιμοποιώ ακόμα και στα χείλη και τα μάτια μου... είναι απίθανο!
queen.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου