Social Icons

twitterfacebook

Παρασκευή 31 Αυγούστου 2012

Τα fitness tips και o νέος της «έρωτας»

Η Ελένη Φουρέιρα μίλησε στο Yupiii.gr για τον... νέο έρωτα που προέκυψε στη ζωή της, το απρόοπτο περιστατικό που της συνέβη το καλοκαίρι, αλλά και για το πώς διατηρεί ένα τόσο καλλίγραμμο σώμα.

«Πριν λίγο καιρό είχα μία συναυλία στην Ελασσόνα και, μάλιστα, το μαγαζί που εμφανίστηκα ήταν, στην κυριολεξία, μέσα στο δάσος. Σε κάποια στιγμή, λοιπόν, από τα πολλά φώτα και τους δυνατούς προβολείς, διαπιστώνω ότι είχαν μαζευτεί από πάνω μου ερπετά, και διάφορα έντομα. Φρίκαρα! Ειδικά όταν ένα από αυτά έπεσε ακριβώς δίπλα μου, στη μέση της σκηνής! Ο κόσμος γελούσε, με έπιασε κι εμένα νευρικό γέλιο και, ευτυχώς, επενέβη η συνεργάτιδά μου, η Ίριδα, ανέβηκε και το... έβγαλε από τη μέση! Αλλιώς δεν ξέρω κι εγώ τι θα έκανα!», λέει η Ελένη.

Με αφορμή την πρεμιέρα της στο πλευρό του Γιώργου Μαζωνάκη, η Ελένη Φουρέιρα έγινε και πάλι αντικείμενο σχολιασμού- αυτή τη φορά τα περισσότερα σχόλια αφορούσαν το νέο της look αλλά και το καλογυμνασμένο της σώμα. Ποιο είναι, όμως, το μυστικό της; «Η αλήθεια είναι ότι λατρεύω το φαγητό και δεν το στερούμαι», λέει η ίδια αποκλειστικά στo Υupiii και συνεχίζει: «Ειδικά τώρα το καλοκαίρι τρώω πολύ, γλυκά, τηγανιτά, απ' όλα! Ωστόσο, σχεδόν καθημερινά φροντίζω να ασκούμαι. Όταν είμαι στην Αθήνα, προπονούμαι στον Άγιο Κοσμά. Κάνω προπόνηση στα 100 μέτρα, στο στίβο. Όμως, ακόμη και τώρα το καλοκαίρι, όταν δεν έχω αυτή τη δυνατότητα, θέλω να ασκούμαι έστω και μίση ώρα την ημέρα».

Τι έχει αλλάξει όμως, στην προσωπική ζωή της 25χρονης τραγουδίστριας τον τελευταίο καιρό; «Κοίτα, δεν έχω σχέση! Είμαι ακόμα μόνη μου» εκμυστηρεύεται η ίδια και συμπληρώνει: «Όμως δεν σου κρύβω ότι δεν προλαβαίνω να ερωτευτώ. Όταν κάνω 30 συναυλίες, κάνω πρεμιέρα με το Γιώργο Μαζωνάκη και τον χειμώνα προετοιμάζομαι για να είμαι με τον Αντώνη Ρέμο, πού να βρω καιρό; Παρ' όλα αυτά, όταν βρω έναν άνθρωπο, θα το πω, δεν θα το κρύψω», λέει η ίδια και απαντά σχετικά με το αν τη φλερτάρουν οι άντρες: «Ναι, με φλερτάρουν και μου αρέσει που συμβαίνει αυτό! Ο άντρας πρέπει να είναι κυνηγός και, από την άλλη, οι γυναίκες να μη ρίχνουμε χυλόπιτες με τη μία. Πρέπει να αποδεχόμαστε με σεβασμό το φλερτ του άλλου -ακόμη κι αν δεν μας αρέσει-και μετά να κινούμαστε ανάλογα. Προσωπικά είμαι υπέρ του φλερτ. Όμως αυτή την περίοδο είμαι τρελά ερωτευμένη με τη “μαϊμού!” μου. Είναι ένα σαρπέι σκυλάκι 4 μηνών που έχω πάρει εδώ και 3 εβδομάδες. Σου μιλάω για τρελό έρωτα! Φουλ ερωτευμένη! Την κοιτάζω στα μάτια και νιώθω ότι μου λέει “Σ’ αγαπώ!”».
Yupiii.gr

Πώπώ σκασίλες....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου