Social Icons

twitterfacebook

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2012

Η Νίκη Πόντε θέλει να την δεις πρόστυχα


Η καυτή καλοκαιρινή εμφάνιση της 21χρονης παίκτριας του X-Factor στο Γκάζι, εκεί όπου βγήκε να τραγουδήσει Μαντόνα με τα άκρως απαραίτητα, έκανε πολλούς να συνειδητοποιήσουν ότι η φωνή της δεν είναι το μοναδικό όπλο που διαθέτει για να αφυπνίσει το κοινό της.
Το γλυκό και ήσυχο 19χρονο κοριτσάκι από τον Καναδά (με μητέρα από την Λεμεσό και  πατέρα με καταγωγή από την Πορτογαλία) που γνωρίσαμε στο X-Factor φαίνεται πως έχει αποφασίσει να μας αναγκάσει να την δούμε με διαφορετικό, πιο ενήλικο βλέμμα.
Εν μέσω μιας μουσικής βιομηχανίας  που καταρρέει, εκείνη παλεύει να πραγματοποιήσει το όνειρο της. Εκείνο για το οποίο ζήτησε από τους γονείς της να ταξιδέψουν οδικώς από το Τορόντο στην Νέα Υόρκη προκειμένου να συμμετέχει στις audition του X-Factor.
Εκείνο για το οποίο  βρέθηκε να κάνει σπουδές όπερας από τα 6 της και να ξεκινήσει jazz μπάντα από τα 13 της, με την οποία τραγουδούσε σε γάμους και φεστιβάλ τα Σαββατοκύριακα ως part-time δουλειά.
Το να γίνει δηλαδή τραγουδίστρια στην Ελλάδα.
Δεν ονειρεύομαι  να γίνω διάσημη ούτε δισεκατομμυριούχος. Στόχος μου είναι να είμαι επιτυχημένη στη δουλειά μου, ώστε να μπορώ να έχω μια αξιοπρεπή διαβίωση, κάνοντας αυτό που αγαπώ περισσότερο, να τραγουδάω και να χορεύω.
 
Δεν ισχυρίζομαι  ότι σκαμπάζω ιδιαίτερα από μουσική, αλλά η φωνή της Νίκης μου φαίνεται κάτι παραπάνω από αξιοπρεπής. Όσον αφορά την υπό διαμόρφωση παρουσία της, αυτή προσωπικά μου θυμίζει  σέξι καρτούν made in Japan.
Εκείνο το είδος barely legal τσιχλόφουσκας με γεύση φράουλας που αισθάνεσαι –αν είσαι πάνω από τα 30- ένοχος να παραδεχτείς δημόσια ότι σου αρέσει.
Υποψιάζομαι ότι  αν η Νίκη είχε προσγειωθεί στην Ελλάδα κάποια χρόνια πριν, την εποχή  της αφθονίας, θα είχε ήδη χριστεί  η νέα Καλομοίρα.
Και δεν θα είχε χρειαστεί  να αρκεστεί με μια υποψηφιότητα για πρωτοεμφανιζόμενη τραγουδίστρια  στα φετινά Mad Awards και την παραλίγο συμμετοχή της στην Eurovision.
Ο παππούς μου  ήταν πρώτος ξάδελφος με τον Σωτήρη Μουστάκα. Συνεπώς μπορείς να πεις πως η τέχνη υπήρχε στο DNA μου.
 
Παρόλαυτα η εκείνη το παλεύει. Και δουλεύει όντως όσο πιο σκληρά μπορεί για να γίνει καλύτερη. Όπως έκανε και κατά την διάρκεια του X-Factor (στο οποίο τερμάτισε τρίτη), όταν και κλειδωνόταν στο δωμάτιό της στο ξενοδοχείο προκειμένου να μελετήσει τα τραγούδια.
Η ουσία είναι ότι, στο τέλος της ημέρας, η Πόντε μυρίζει φρεσκάδα. Τόσο εκείνη όσο και τα dance κομμάτια της.\
 
Αν καταφέρει  σε αυτό το μείγμα να προσθέσει μια  extra δόση από το ιδιαίτερο είδος σέξι που κουβαλάει μέσα της, τότε το όνειρο της θα έχει γίνει πραγματικότητα.
Στην τελική, αν δεν σας έχω πείσει εγώ, ακούστε  τι έχει να πει για εκείνη η Τζούλια  Αλεξανδράτου όταν πήγε και την είδε, ένα χρόνο πριν, στην Θεσσαλονίκη.


Νίκη, Νίκη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου