Social Icons

twitterfacebook

Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Dancing with the stars 2 - Οιμέ

Προσπάθησα να συγκρατήσω την μικρή κατίνα, που μ'έτρωγε αυτές τις μέρες και να ΜΗΝ ασχοληθώ με το Αντένειο reality χορού. Απ'ότι φαίνεται, έχασα. Πάμε λοιπόν.
Πρώτα απ'όλα, θεωρώ το DWTS 2 τουλάχιστον τρεις κλάσεις ανώτερω της μπαλαφάρας που'χε το MEGAλο κατοχοκάναλο, το Just the Two... Τελικά ο ΑΝΤ1 είναι ρεαλιτοκάναλο. Δεν ξέρω γιατί, αλλά τα reality του είναι πιο...τηλεοπτικά. Anyway, στο προκείμενο το show ήταν πολύ καλό, αλλά... Βαρεθήκαμε να βλέπουμε άσχετους, με μόνο προσόν την θέση που έχουν στον Όμιλο, να κάνουν κριτική. ΟΚ δέχομαι ότι και να μου γράψετε για τον Λάτσιο, μπορεί όντως να ξέρει από χορό, αλλά Κωστάλας και Ευαγγελινός δεν είναι επ'ουδενί. Καλά η Έρρικα, δεν το συζητάμε, πρέπει νά'ναι και του χρόνου, αλλά με την ιδιότητα της κριτού-στριπτιζούς-χαράς του παιδιού-βάλε κανένα δεκάρι και σε μένα μπάρμπα!!! Απλά θεά.
Από διαγωνιζόμενους...Καλογρίδη: απόφοιτος σχολής Μιμής Ντενίση; Νέα μούσσα Σειρινάκη; Τί; Όλες οι παραπάνω ερωτήσεις είναι καταφατικές.
Δραγούμη: κορμάρα, αλλά με τον ανθρωποδιώχτη.
Μελέτη: τι το ήθελες το promotion " έχω κάνει χορό, ξέρω, είμαι θεά, θαυμάστε με στην εκπομπή μου;" σ'έφαγε κοπέλα μου.
Σαμαράς: το γέλιο της αρκούδας, ή καλύτερα η ίδια η αρκούδα που μαθαίνει χορό
Γαλακτερός: χορός "τεκνο" (όπου θες βάζεις τόνο, πάλι σωστό θα'ναι). Ήμαρτον
Χρανιώτης: το παραπήρε σοβαρά και βρήκε
Γερολυμάτος: είμαι κύριος, είμαι τραγουδισταράς, περπατάω και με περνάν για χορευτή, πολύ αντρίλα και βαριόμαστε όταν η αταλαντοσύνη περνιέται για γούστο.
Μπουλέ: Ντίβα, είμαι η εθνική γκόμενα-στυλ, έλα Χριστέ και Παναγιά.
Ηλιάδη: Πολύ τεθλιμένη χήρα -μη μ'αγγίζεις και τα ρέστα- . Σιγά κολλήσαμε
Χρουσαλλά: τον Πατίτσα μετά της μητρός, τί τον ήθελε; Γι'αυτό κι έφυγε νωρίς νωρίς. Έμαθε ότι και το Α/Τ "Βέλος"  διατίθεται για τελετές-πάρτυ.
Τσουρή: τί να πούμε, αξιοπρεπής όπως και η Ξάνθου, δεν θα κράξουμε.
Όσον αφορά το δίδυμο του τελικού, ήταν και οι δύο πολύ καλοί, φωτεινοί και δίκαια φιναλίστ. Ο Μαρτάκης με την ντάμα του, ήταν παρασάγγας το πιο όμορφο ζευγάρι απ'όλους, ενώ ο Αγγέλου, το'παιξε και λίγο φυτό, αλλά τελικά του βγήκε σε καλό. Πρέπει ο Λάτσιος να'χει μεγάλη καψούρα να φέρει τον Καπουτζίδη στον ΑΝΤ1, αλλά...η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία.
Άντε και του χρόνου;;;


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου